KM: Moltke, Deutschland, Ppro1

Pary_anime

Witam ponownie drogi kadecie, mam nadzieje, ze skorzystales juz z moich poprzednich poradnikow, masz porzadna zaloge (i troche vetow i expertow z AA) i oczywiscie granie okretem AA zaczyna ci sie coraz bardziej podobac. Niestety, chcialbys sobie takze troche we wrogow postrzelac a poki co nie bylo za duzo okazji.

No dobrze, czas wiec to zmienic. Oczywiscie glowna nasza sila w GB bedzie nasze nieocenione AA, dzialka bedziemy uzywali zas od zabijania podplywajacych mniejszych okretow, zabijania subek badz w ekstremalnych warunkach do rozpraszania rashujacego wrogiego bbka.

Wybor CA jest u graczy KM dosc spory, mozna sobie wszystko obejrzec dokladniej tutaj ( http://trainworld.us/NF2/...M_shiptree.html ) ale generalnie wybor pojawia sie na lvlu 45ym gdzie mozemy wybrac Admiral'a Hipper'a albo poczekac jeszcze 2 lvlve i wybrac PS'a Deutschland. Wybor pozostawiam wam, dolna linia ma ciekawsze i lepsze AA oraz z zalozenia ma miec dziala o mniejszych obrazeniach a wiekszym zasiegu. Zostala ostatnio ciekawie przearanzowana. Gorna to bardziej ofensywne okrety z innym rozlozeniem dzial z Ca ukierunkowanymi bardziej na Blitze niz na GB. Jesli mamy zamiar kupowac PCA Moltke gorna linia sporo zyskuje, gdy nie kupujemy polecam wybrac linie dolna.

Moltke



Zakladamy na srodek lvl30 Sk32 nasze uwubione juz dzialka AA ze zlotym katem 36 stopni. I teraz spory wybor bo albo zakladamy scouta i Kusty 11 i mamy swietny okret wsparcia z dobra salwe lecz trudnymi katami i slabym skupieniem, albo tak jak ja preferuje cztery potrojne 5,9" L/D (lvl 30/31) w zaleznosci juz od osobistych preferencji. Mamy na nich super skupienie (mozliwy blok), sa szybkostrzelne i potrafia zadac ogromne ilosci obrazen w krotki czasie oraz nie spowolniaja okretu. W sam raz nwszystko az do BB. Mozna tez w ogole nie wkladac zadnych dzial, skupiac sie tlyko na AA a na wolnych slotach wozic zaloge. Istnieje opcja gry Moltke na Blitzu - albo zakladamy 11 i punktujemy wrogie okrety po kolei naszym niesamowitym zasiegiem (mozna wtdy grac bez AA) wzglednie jesli mamy kase wkladamy ogromna ilosc pancerza i 3x 5,9 dzialka. Warto sobie sprobowac. Jesli mamy dobrych guci AA z odpowiednim spreadem i reloadem mozna pomyslec o dzialkach 4.1 z 55lvlu (zloty kat 32) mieszcza sporo amunicji i maja lepszy zasieg, niestety kosztem reloadu i spreada.

Deutschland



Dzialka jak zawsze SK32; niestety wiele nizszy lvl i dostepnosc bez oplat powoduja, ze Ps jest zdecydowanie ubozsza wersja Moltke - mniej luf na dzialach glownych, mniej dzial AA, wiele wolniejszy i mniej miejsca na zaloge. Dla gracza przesiadajacego sie z Emdema jest jednak swietnym wyborem - mozna grac na samych dzialach AA zyskujac pare cennych knt wzglednie zalozyc 11" dziala D lub N (lvl 45 / 47) i mie mozliwosc ostrzeliwania mniejszych okretow podplywajacych do lini. Mozna grac na blitzu bez dzial AA ale to zabawa tlyko dla ludzi z dobrymi gunnerami.

P-project 1



Podobny jak Deutshland chociaz oczywiscie lepszy. Ta sama ilosc dzial AA lecz inne ustawienie w rezultacie ten okret dysponuje sila ognia AA jak moltke. Szybszy, z mozliwoscia zamontowania lepszych dzial glownych (potrojne 11 L lub podwojne 15). Przez niektorych uwazamy, ze lepszy niz Moltke, choc to chyba kwestia osobistych preferencji. Traci sporo duza sylwetka i szerokoscia. Jako pierwszy okret z lini Km umozliwia zainstalowanie nowych (innych, nie koniecznie zawsze lepszych) dzial AA - KM40 z lvla 36 (zloty kat 32). Nie ma sens wstawiac 4,1 z 55lvlu - maja mniejszy dmg pociskow niz 5.0 przy tym samym zasiegu i reloadzie. Oferuja ona wiele wiekszy zasieg razenia kosztem szybkosci strzelania i skupienia pociskow - jesli posiadasz dobrych gunnerow AA polecam sprobowac. To sa dziala AA ktore powinnismy uzywac na wyzszych lvlach na BB'kach - warto sie wiec uczyc odrobinke innego strzelania.

~~

Wszystkie okrety sa tylko wsparciem dla BB, ustawiamy sie jak zawsze - tam gdzie slabsze cvy lub silniejsze BB i staramy sie pomoc druzynie.

Wszystkie okrety z tematu sa jak widac dosc do siebie podobne, wszystkie maja rowno rozmieszczone dziala z przodu i z tylu okretu, z 11" lufami posylajacymi pociski tak daleko jak robia to juz bb1, wszystkie nadaja sie do gry bez dzial glownych jako czyste wsparcie AA. Wszystkie maja skupione w srodku dziala AA co po dlugiej grze Emdemem wyda sie sporym ulatwieniem. Bawcie sie bo teraz do swietnych BB juz krotka droga.

Ps. Jestem otwarty na krytyke i wlasne przemyslenia innych graczy.


Bump, poradnik zakonczony, jak ktos ma jakies uwagi to pisac, pozniej sie to usunie ;]
ma³a nie¶cis³o¶æ.. nie spotka³em siê z dzia³ami typu N w KM.. (opis przy dlandzie)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wyciskamy.pev.pl
  • img
    \