ďťż

: Nowe opłaty

Pary_anime

Zaczęłam czytać ZAWIADOMIENIE, które każdy z nas ma w swoje skrzynce. Kilka projektów uchwał i jedna przyciągnęła moją uwagę szczególnie....Ta o opłatacch oczywiście i podsumowanych osiągnięciach przez Zarząd.

Zestawienie porównawcze kosztów eksploatacyjnych:
poz.1 - mnie z roku 2009 wyszło 2,62 PLN/m2 ( skąd to 2,94 PLN?m2 się wzięło w zestawieniu)
poz.4 - ja płaciłam za miejsce postojowe 25 PLN ( skąd w tym piśmie 30,50PLN/m2)

poz. 5 za wywoż śmieci było 0,23 PLN ( skąd 0,25 PLN/m2) - zresztą OLMONT wywieszał pismo i 0,23 mi się zgadza.

poz.6 za wodę i ścieki płaciłam 7,10 PLN/m2( skąd 7,60 PLN/m2)

Tak mi się zdaje, czy ktoś wypisując w tym piśmie kwoty z zeszłego roku wpisał co chciał, bo myślał,że nikt tego nie przeczyta?

Miłego czytania!


GARASIA napisał(a):Zaczęłam czytać ZAWIADOMIENIE, które każdy z nas ma w swoje skrzynce. Kilka projektów uchwał i jedna przyciągnęła moją uwagę szczególnie....Ta o opłatacch oczywiście i podsumowanych osiągnięciach przez Zarząd.

Zestawienie porównawcze kosztów eksploatacyjnych:
poz.1 - mnie z roku 2009 wyszło 2,62 PLN/m2 ( skąd to 2,94 PLN?m2 się wzięło w zestawieniu)
poz.4 - ja płaciłam za miejsce postojowe 25 PLN ( skąd w tym piśmie 30,50PLN/m2)

poz. 5 za wywoż śmieci było 0,23 PLN ( skąd 0,25 PLN/m2) - zresztą OLMONT wywieszał pismo i 0,23 mi się zgadza.

poz.6 za wodę i ścieki płaciłam 7,10 PLN/m2( skąd 7,60 PLN/m2)

Tak mi się zdaje, czy ktoś wypisując w tym piśmie kwoty z zeszłego roku wpisał co chciał, bo myślał,że nikt tego nie przeczyta?

Miłego czytania!

nie mam przed soba papierow, ale na pierwszy rzut oka wydaje mi sie, ze podajesz ceny Olmontu netto (do ktorych doliczali VAT 7% i 22%).
Natomiast Wspolnota podala tylko ceny brutto (tak jak to powinno byc)

Za garaz oplata byla na pewno niewiele ponad 30 pln.

Cala suma czynszu wyglada rowniez zblizenie do tego co w OI.

BTW polecam do zapisania sie do grupy googlowej (jesli nie jestes jeszcze czlonkiem) i poruszanie takich tematow tam, zapewne bedzie wiekszy odzew.

Pozdrawiam,
Mariusz
mariush napisał(a):GARASIA napisał(a):Zaczęłam czytać ZAWIADOMIENIE, które każdy z nas ma w swoje skrzynce. Kilka projektów uchwał i jedna przyciągnęła moją uwagę szczególnie....Ta o opłatacch oczywiście i podsumowanych osiągnięciach przez Zarząd.

Zestawienie porównawcze kosztów eksploatacyjnych:
poz.1 - mnie z roku 2009 wyszło 2,62 PLN/m2 ( skąd to 2,94 PLN?m2 się wzięło w zestawieniu)
poz.4 - ja płaciłam za miejsce postojowe 25 PLN ( skąd w tym piśmie 30,50PLN/m2)

poz. 5 za wywoż śmieci było 0,23 PLN ( skąd 0,25 PLN/m2) - zresztą OLMONT wywieszał pismo i 0,23 mi się zgadza.

poz.6 za wodę i ścieki płaciłam 7,10 PLN/m2( skąd 7,60 PLN/m2)

Tak mi się zdaje, czy ktoś wypisując w tym piśmie kwoty z zeszłego roku wpisał co chciał, bo myślał,że nikt tego nie przeczyta?

Miłego czytania!

nie mam przed soba papierow, ale na pierwszy rzut oka wydaje mi sie, ze podajesz ceny Olmontu netto (do ktorych doliczali VAT 7% i 22%).
Natomiast Wspolnota podala tylko ceny brutto (tak jak to powinno byc)

Za garaz oplata byla na pewno niewiele ponad 30 pln.

Cala suma czynszu wyglada rowniez zblizenie do tego co w OI.

BTW polecam do zapisania sie do grupy googlowej (jesli nie jestes jeszcze czlonkiem) i poruszanie takich tematow tam, zapewne bedzie wiekszy odzew.

Pozdrawiam,
Mariuszto nie są nowe opłaty tylko wg stawek Olmontu ale i tak o kilkanaście groszy większe,
nowe są w planie gospodarczym
dla firmy administracyjnej 2.500,00zł/miesiąc więcej ( +25%)
czym się nowy administrator tak bardzo zasłużył?
70% podwyżki za administrowanie!
Olmont płacił za adminidtrowanie 9.800
"nasz" zarząd dał swoim kolesiom 13.500
i chce jeszcze 3.000 dla siebie
DZIĘKUJĘ JUŻ TEMU ZARZĄDOWI


1. Gorasia... to mialas specjalne ceny bo ja płaciłem za wode 7,6.. i taka jest ogólno panująca stawka w Warszawie

2. Maciek56 - z tego co wiem nie było wielu chętnych do zarządu i nie było łatwo znaleźć administratora/zarządce, który by się podjął wyprowadzenia na prostą zaniedbań OI...
Najłatwiej jest anonimowo w internecie rzucać bezpodstawne oskarżenia o kolesiostwo nie przedstawiając żadnych rzeczowych argumentów
jeszcze trochę i powiesz że masz cała "teczkę haków"

poza tym zauważ, że Administrator za czasów OI to był układ czysto koleżeński - poziomu wykonania nie wspominam
Administrator był przyjacielem prezesa i nie miał nic do pracy bo OI cały czas tutaj był i zajmował się wszystkim a my mieliśmy tylko płacić za nic.. w chwili obecnej jest wolny rynek

mam propozycje znajdź swojego kolesia, który się podejmie administracji takim osiedlem na porównywalnym poziomie serwisu i złóż propozycje konkurencyjną do obecnego zarządu a wtedy będziemy mniej płacić
mi będzie taniej i nikt nie będzie brał lewej kasy
poza tym, że będą Ciebie oskarżać że bierzesz na lewo od Administratora
wg sprawozdania OL. za 2009 za administrowanie zapłaciliśmy 129.600, a teraz będzie 12 X 16.500=198.00,nieważne czy był układ koleżeński czy nie , było o 68.000 taniej,na remonty czy konserwację możemy składać się więcej,jak nie wykorzystamy to zostaną na następne lata,
Proponuję odpalić zarządowi 300-500 zł na członka zarządu i to powinno wystarczyć. 1000 zł to grubo za dużo, zważywszy na to, że i tak wszystkim będzie zarządzał administrator, który tak czy inaczej bierze większą kasę aniżeli Olmont.
żeby płacić zarządowi trzeba zmienić plan gospodarczy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wyciskamy.pev.pl
  • img
    \