Star Trek Online

Pary_anime

http://www.startrekonline.com/

Tutaj zdobêdziemy klucz:
http://www.cdaction.pl/ne...nd-prosper.html

Polecam pobraæ przez torrent. Bêdzie link na samym dole, na oficjalnej stronie gry. Najszybsze rozwi±zanie.

Wra¿enia po 2 dniach grania: lag jakiego w ¿yciu nie widzia³em. Jest ogrom chêtnych do zabawy, serwer praktycznie zdycha, a zalogowæ siê wieczorem to cud.
W kosmosie to takie EVE, model latania i walki bardzo podobny. Za to na stacjach kosmicznych, planetach to ju¿ typowe MMORPG. Szkoda, ¿e nie podeszli ambitniej i nie postarali siê o co¶ co mogli¶my podziwiaæ w Mass Effect, ale i tak nie jest ¼le.

Polecam spróbowaæ, tylko koniecznie w godzinach, w których Amerykanie ¶pi±.

PS
"Cryptic podobnie jak w przypadku swoich innych gier zaoferuje mo¿liwo¶æ wykupienia do¿ywotniej subskrypcji do Star Treka Online. Bêdzie to oferta ograniczona ilo¶ciowo i dostêpna jedynie dla osób, które z³o¿y³y zamówienie przedpremierowe.

Do¿ywotni abonament wyceniono na 239,99 dolarów i oprócz oszczêdno¶ci finansowych wi±¿± siê z nim inne korzy¶ci - dwa dodatkowe sloty na postaci oraz mo¿liwo¶æ gry ras± Borgów. Standardowy abonament wyniesie oko³o 15 dolarów miesiêcznie, zatem jak widaæ oferta jest naprawdê op³acalna."


jakie znowu eve? przeciez to sie nijak nie ma do eve, po prostu wow w kosmosie
A bitwy w EVE to nie WOW w kosmosie? Przecie¿ nie mo¿na zasi±¶æ w kokpicie jak w symulatorze i przy pomocy swoich umiejêtno¶ci pilotowania pokonaæ przeciwnika. Mamy jedynie klik atakuje tego... klik atakuj tamtego, a teraz klik i taka umiejêtno¶æ u¿yta, albo inna...

Jedna i druga gra s± pod tym wzglêdem bardzo podobne. Dopiero Jumpgate Evolution bêdzie now± jako¶ci± w tej materii.
eve to:
death penalty
real economy&politics
mozliwosc zaatakowania kazdego wszedzie
brak roomow (bo jak inaczej mozna okreslic miejsca gdzie dostaje sie n osob i tam jest "oddzielna" gra)
nie ma skilli, licza sie umiejetnosci realne fitting (nie ma czegos takiego jak zaloz to i lepszego mozliwego stuffu do pvpa nie ma) umiejetnosc prowadzenia statku kazdym statkiem z dowolnym dobrym fitem trzeba inaczej latac (orbita czy approach, najpierw ubic drony czy olac je...) w wiecej niz 1v1 od groma wiecej - to gra taktyczna a nie nawalanka w n klawiszy w odpowiedniej kolejnosci (bo wlasciwie wow i inne takie do takich "bijatyk" sie sprowadzaja) i wcale nie f1-f7 bo to 99.9% nie dziala

a sto?
-->grind-->kup lepsze itemy-->grind----------------->itd
jak sie nie pozwole zaatakowac to nie bede zaatakowany, a jak pozwole to i tak nic nie strace (poza czasem)
mam juz najlepszy stuff to teraz ide zabic kilku gosci n lvli nizej

porownywanie eve do sto jest jak porownywanie dwarf fortressa do simcity czy rogue do diablo


W NF te¿ nie mamy ¿adnej kary za g³upotê i ¶mieræ gracza. Kilka kredytek na naprawê to tak w³a¶ciwie nic. Nic co by mog³o zmotywowaæ graczy do my¶lenia i wspó³pracy. Tylko, ¿e wtedy gra staje siê trudna i trafia jedynie do w±skiej grupy graczy. Trzy razy podchodzi³em do EVE i jako¶ mnie nie wci±gnê³a na tyle, ¿ebym zosta³.

Tak na marginesie EVE nie jest najbardziej hardcorow± gr±. Znam inne MMO, w którym po ¶mierci mo¿esz zostaæ naprawdê z niczym Mortal Online.

Dziadzik - Sebger z tego co widzê opisa³ swoje wra¿enia co do Star Treka, zapoda³ linki dla chêtnych spróbowaæ wiêc po co ta dyskusja czy to WoW czy Eve czy inny Aion. Jest mo¿liwo¶æ to proszê bardzo, spróbujecie i zobaczcie czy wam siê podoba czy nie
mimo iz moj zywot w eve nie trwal dlugo, to zdazylem doswiadczyc ogromu tego swiata, dla mnie nadal fizyka tej gry jest niepojeta. Tam nic sie nie dzieje bez przyczyny, a stworzenie realnego handlu,ekonomi w oparciu o polityke miedzy graczami jest majstersztykiem. WOWowi i wszelkiego rodzaju podobnym syfom daleko do finezji eve, gdzie byle amerykanski trol kroty kupil albo wykoksal przez tysiace godzin na imbecylnym rznieciu mobow itemy wskakiwal do lokacji z noobkami i trzepiac sobie gruszke ich zabijal. BO tak wlasnie wyglada wow.
Caly balans eve gdzie kilku zgranych beginnerow jest wstanie sciac wykoksanego goscia to jest to. W NF mamy prawie podobna zaleznosc i to jest piekne
WOWowi i wszelkiego rodzaju podobnym syfom daleko do finezji eve, gdzie byle amerykanski trol kroty kupil albo wykoksal przez tysiace godzin na imbecylnym rznieciu mobow itemy wskakiwal do lokacji z noobkami i trzepiac sobie gruszke ich zabijal. BO tak wlasnie wyglada wow.
Serwer PvE i po k³opocie
W Mortal Online te¿ nie ma wielkiego znaczenia czy jeste¶ noobem, czy wyjadaczem. Wystarczy, ¿e spotkasz jak±¶ bandê, jak bêd± tylko chcieli, to ciê zaszlachtuj±, sam sie nie wybronisz. PvP jest w ka¿dym miejscu i czasie w grze. Nawet 2 przeciwników to o jednego za du¿o, bo niech ten drugi zajdzie ciê od ty³u i wbije topór w plecy. Po sprawie.

Ale czy to jeszcze jest fajna gra?
Dla mnie fajna gra to emocje.
NF jest zbalansowany w pewnym sensie, tzn Ci co olewaja to maja gleboko w dupie ida na gb gina odrazu albo po 5 min i kolejne GB, tym co zalezy moga sie napocic grajac samemu przeciw 5 i wygrywajac: ],

Eve, estymatorem wszytkich poczynan jest przezycie, moze pozniej zlewa sie na to, ale ja jako noobek zmienialem pampersa po kazdym przeskoku bramy w 0,0 gdzie ciagle walczylo sie o wlasne zycie i dobra pixelowe.

wow, hmmm nie wiem czym sie kieruja ludki w to grajace, kisiel zamiast mozgu i mozna zaglebic sie w wycinaniu milionow niczym sie nie rozniacych mobkow. dla mnie bezkres debilizmy plynacy z tego typu rozgrywek jest nie do ogarniecia. nie wiem jak mozna z tego czerpac jaka kolwiek radosc, no chyba ze ktos uwielbia nadzorowac pasek postepu zabitych mobow, 12341234231, 12341234232, 12341234233 ........ hmmm nie wiem.

Reasumujac, nie wazne czy kosmos, woda czy miecze, wazne aby rozgrywka dawala fun i kopa adrenaliny, jesli ma byc to gownianym serialem typu moda na sukces to ja dziekuje
I w³a¶nie dlatego gier MMO jest coraz wiêcej.... bo coraz wiêcej ludzi ma internet i czas na takie rozrywki a firmom chodzi o to ¿eby dla ka¿dego znalaz³o siê co¶ mi³ego .
No niestety nie tak do koñca - bardziej siê rozwija czê¶æ gier nastawionych na casuall gamers, usi±dzie taki do czasu do czasu i chce pograæ bez zobowi±zañ. Mi siê wydaje, ¿e gry MMO osi±gnê³y ju¿ pu³ap swoich mo¿liwo¶ci - koga wci±gnê³y to wci±gnê³y, nowi bêd± po prostu przychodziæ na miejsce odchodz±cych. A gry zwi±zane ze znanymi tytu³ami niestety ostatnio na polu MMO dawa³y cia³a - Warhammer, Conan, bojê siê, ¿e w podobny sposób skoñczy i Star Trek i Star Wars.

Aha - przy MMO oprócz funu jaki masz z grania wa¿na te¿ jest ekipa O ile nie wa¿niejsza
Oczywi¶cie,¿e ekipa jest wa¿niejsza .

Ale jednak wydaje mi siê,¿e nowe tytu³y przyci±gn± nowych graczy (nie graj±cych jeszcze w nic).
W Sto chetnie bym spróbowa³, od wielu miesiecy siedze sobie w EVE i jako taki ¶wiat bardzo mi odpowiada. Gdyby w STO by³ taki system p³acenia za gre jak w EVE to ja w to wchodze
raczej taki nie bedzie a pozatym pierwsze wrazenie to ze gra WoW-opodobna i odrazu to mnie odrzucilo
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wyciskamy.pev.pl
  • img
    \