Pary_anime
ma ktos czas zeby zagrac (przez hamachi oczywiscie )?? bo ostatnio to troche w fable pykam xD
Jak ktos grywa w CoH tutaj mozna sie umawiac na gry: http://www.in4.pl/cgi-bin...cgi?act=SF;f=40
ooo to tera wiem kto z naszyh pyka w COH ja zabulilem w media markecie 72 zl
ponatto kupi³em se Comand & conquer generals delux
Dobra czas to odswiezyc:P. Panowie jako, ze znow naszla mnie ochota na troche rywalizacji braterskiej (z moim bratem) to zainstalowalismy sobie ponownie CoH.
Opisze tu w skrocie przebieg walki:P
Bullseye (moj brat, moze go ktos jeszcze pamietac z NF) zawsze Niemcy
Ja:P Amerykanie
1. Rozpoczecie bitwy
2. Moja przewaga przez szybkie zajmowanie terenu i rush na baze brata
3. Po 5 min niszczenia bazy brata zostaje wyparty przez Stug'i
4. Mniej wiecej wyrownana walka (przy czym u mnie to bardziej tragicznie wyglada, brat ma czolgi a ja tylko dziala i sticky bombs:P)
5. I tu zaczyna sie problem, ktory jeszcze nie wiem jak rozwiazac, mianowicie Tygrys albo nawet dwa (jak dwa to juz wiadomo, ze przegralem, jak jeden no to mimo, ze go zniszcze to zaraz nastepny przyjezdza)
Wiec blagam was powiedzcie mi czym zniszczyc tygrysa, to jedyna bron na ktora nie mam sposobu:/. I czy wg was nie jest on troche przesadzony?? Wiem, ze to byla potega ale pociski odbijaja sie od niego nawet jak moj sherman stoi obok zaraz, No i 105mm tez sie potrafia odbic, co dla mnie jest bzdura totalna, bo ten pocisk spada z gory czyli uderza w miejsce gdzie pancerz jest cienki kompletnie.
No i czy "przeciw pancerna amunicja" jest naprawde przeciw pancerna, bo nie widze roznicy podczas strzelania do czolgu??
z tego co gralem ( moze nie po sieci w multi) to duzo daje upgrade shermanow do dziala 120 mm i strzelanie z haubic wlasnei z AP
Dzia³ami z dwóch stron braæ i padaj± szybciutko(¶miesznie jak czo³g straci kontrole i wleci ci w dzia³o:P) tam ogólnie ja odnosze wra¿enie ¿e te czo³gi jakies delikatne sa
daje upgrade shermanow do dziala 120 mm
120mm?? troche przesadziles:P To by tygrysa na wylot przeszywalo:P
Upgrade wiem, ze jest ale na 76mm, a jesli chodzi o wyglad to bym powiedzial ze to ta "slynna" 76,2mm wsadzana do angielskich shermanow.
No a kampania jak w wiekszosci gier kieruje sie troche innymi prawami niz multi. Przyklad w kampanii twoj ulepszony sherman pozera niemieckie czolgi jeden za drugim nie odnoszac wiekszych obrazen, w multi na odwrot shermany mozna wrecz powiedziec ze nadaja sie tylko do niszczenia stugow i tych pierwszych zlomow, ktorych i tak moj brat nie uzywa, a pantera to juz miazdzy jak chce shermana.
I moge tu dodac, ze totalna pomylka jest ten bodajze M10 "tank destroyer" w opisie mamy cos takiego "kosztem pancerza jest '3 inch' dzialo". Nie wiem dokladnie ile to jest '3 inch' ale chyba mniej niz shermanowe 76mm i ogolnie w praktyce slabsze.
Taktyka brania tygrysa z dwoch stron dzialami, ciekawa ale tez malo skuteczna na mojego brata, ktory tygrysa pilnuje jak oka w glowie i jak widzi wiecej niz jedno dzialo to woli przodem jakies mieso poslac a tygrysem z dala nawalac i miazdzyc wszystko:P
Ponoc, ale tylko ponoc "satchel charge" zadaje ladne obrazenia, ale jeszcze nie probowalem bo nei preferuje grania spadochroniarzami w 1vs1.
Moj nowy plan polega na grze 2vs1. Ja piechota staram sie jakos utrzymac i robie duzooo 105mm:P, a kumpel spadochroniarzami robi dywersje na tylach mojego brata:P
czym zniszczyc tygrysy shermany nie mieli dzial 120mm w grze to jest wydluzenie lufy (ale dalej ten sam kaliber 76mm) zrob duzo piechoty i wal tygrysy sticky bombsami to rozwalisz im silniki a potem 1 sherman i wiadomo co
a spadochroniarzami mozna rusznice wykupic bo od satchela mozna uciec hahahahaha i sie nie klei a sticky bombs kleja sie do czolgow
ale dalej ten sam kaliber 76mm
Nie do konca sie z tym zgodze, bo z tego co mi wiadomo to standardowe dzialo w shermanie mialo 75mm, dopiero pozniej wymieniano je na 76mm (amerykanskie) lub 76,2mm (angielskie). Dlatego wydaje mi sie, ze w grze na tym to polega 75mm ---> 76mm
I moge tu dodac, ze totalna pomylka jest ten bodajze M10 "tank destroyer"
Bzdura, gralem na necie i moge powiedzieæ ze tygrys w pojedynku 1vs1 z m10 pada jak mucha. Trzeba tylko troche sie wysilic i krazyc woko³ tygrysa, ktorego lufa nie zdazy sie obracaæ za m10.
Poza tym w dodatku CoH:OF mozna miec tylko 1 tygrysa.
...nie do koñca jednego-oczywi¶cie tygrys jest wzywany jako wspacie, i mo¿e byæ jeden na polu walki..jeden ca³y...je¶li s± wraki poprzednich i mamy bergertigera-odzyskujemy wraki-ale raczej siê przyda na du¿ych mapach...je¶li wogóle...
Jakbym kogo¶ spotka³, mój nick to "walde", nick brata "catan"-z tym ,¿e on gra lepiej...ja to wogóle cieszê siê,¿e mi chodzi CoH...wszystko ustawione na minimum i chodzi baaaardzo p³ynnie na P4 1.6 (podkr. dla CoH na 1.74 przez FSB109),RAM512DDR266Mhz,GF420064MB...
wa¿ne-wgraæ nowe sterowniki-np z pa¼dziernika...inaczej mog± byæ artefakty zamiast dymu...
a wogóle to pora¿ka daæ sobie kr±¿yæ M10 dooko³a tygrysa...wsparcie koniecznie!
zreszt± tak jak w czasie wojny mówi³ jeden z d-ców alianckich,¿e nigdy nie widzia³ pojedynczego czo³gu niemieckiego! zawsze by³y co najmniej dwa!
waldek tygrys jest w wermachcie a bergtigera oni nie posiadaja tylko panzer elite go posiada
hmmm niemniej widzia³em fotki z natarcia 4-ech tygrysów ... mo¿e 2:2 i drugi gracz mia³ PE...