Crysis - techdemo a nie gra [SPOILER]

Pary_anime

Sora, ale musze sie wyzalic. Jak chyba wszyscy wiedza bardzo oczekiwana od pierwszego techdema w wakacje 2005 roku. Od tamtego czasu jak widac w grze niewiele sie zmienilo.
Testowalem na 2 kartach: radeony x1950 (nie moj) i x550 (moj)

Grafika moze powala na kolana... jak ktos ma uber karte i ustawi na max (jak np. radek x1950). Jak ktos jej nie ma no to coz, pogra tylko na najnizszych detalach (na moim x550 gra ustawia sie na low i blokuje zmiane ustawien, mimo ze smiga pieknie). Z ogladania pieknych slajdow nici.

Totalna destrukcja zapowiadana w pierwszych gameplayach prezentuje sie jeszcze gorzej. O ile pamietne sceny z gameplaya o zrownywaniu lasu z ziemia da sie zrobic w grze, o tyle burzenie domow CALKOWICIE wycieto.

Rozlegla, pelna akcji, nieliniowa tylko w zapowiedziach. Swiat gry to KILKA dosc duzych obszarow, lacznie moze tak duzych jak mapa do Gothica 1. Zadnej nieliniowosci, wrecz jest pokazana sciezka po ktorej mozna isc. Wyjatkiem moze sa 2 poczatkowe mapy gdzie mozemy troche zboczyc z kursu, ale zadania i tak musimy wykonac w okreslonej kolejnosci. Akcja i przyspieszona rozgrywka jest chyba tylko w centrum bazy obcych, gdzie w przestrzeni bezgrawitacyjnej walczymy z szybkimi i zwinnymi przeciwnikami. Przejscie gry przecietnemu graczowi zajmie 8 godzin.

Mnostwo roznych broni... jesli liczyc piesci i to ze pistolety mozna nosic pojedynczo lub parami to mamy 12 roznych broni. Z czego jedenasta dostajemy w polowie przedostatniej misjii. A dwunasta 10 min przed koncowym bossem i mozemy jej uzyc tylko na nim, i tylko z niej mozemy go zabic.

Fascynujaca i tajemnicza fabula. Fascynujaca na pewno nie, tajemnicza na pewno - nie dowiadujemy sie niczego o niczym a tym bardziej o obcych, z ktorymi walczymy.

Czolgi obcych czyli zapowiadani ogromni przeciwnicy w grze jest ich 2 sztuki. Obu eliminujemy w ostatniej misji, z czego 1. pojawia sie w przedostatniej jako niezniszczalny przeciwnik przed ktorym uciekamy. (to ten slynny pajak z gameplaya na lotniskowcu - ostatniej planszy zapowiadanej jako srodkowa)

Moja ocena: 2+/10 za widoki na super katrach graficznych.


czyli jak myslaleml m grafika i nic wiecej
[quote="dziadzik"] Przejscie gry przecietnemu graczowi zajmie 8 godzin. [quote]

to i tak dluzej nic CoD4:MW

A tak to z tego co napisales troche mi ta gra przypomina "Unreal 2 : The Awaeking" czy jak to sie tam zwalo:P, pamieta to ktos jeszcze??:P
Unreal 2 to graficznie nawet teraz daje rade
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wyciskamy.pev.pl
  • img
    \