Pary_anime
Cudowna zasada, świadcząca o profesjonalizmie i zaangażowaniu, podkreślająca to że klient jest najważniejszy i budująca wiarygodność, zachęcająca sama w sobie do tego aby powracać do danego sprzedającego – po prostu bardzo przyjemna rzecz.
Napoleon Hill sformułował to prawo – które jest proste daj klientowi coś więcej, coś mocniej, albo coś bardziej, aby miał przekonanie że dostał więcej niż się spodziewał – to bardzo proste prawo – a dające bardzo wiele.
Klient jest zadowolony – a zadowolony klient powie 3 kolejnym że jest świetnie, da referencje, sam Cię poleci dalej. Co jest cudowne i daje Ci masę pozytywów.
Także korzystaj z tego. Cudowne narzędzie. Cudowna technika.
Stosuj bez ograniczeń!!!
Można tu jeszcze skorzystać z takiej reguły jak umniejszanie.
Również niesamowicie skuteczna rzecz z której możesz korzystać – opiszę to na przykładzie inwestycji chyba będzie najprościej.
Jeśli wypracowałeś albo jesteś w stanie polecić inwestycję która zakłada 15% w skali roku, a powiesz klientowi że zarobi te 10% a osiągniesz 15% to wówczas klient będzie bardzo zadowolony. I będzie miał satysfakcję że dobrze wybrał.
Zatem reguła polega na tym że obiecujesz trochę mniej niż jesteś w rzeczywistości w stanie dać z siebie. Może nie do końca etyczne ale daje sporo w długoterminowych relacjach.
Korzystaj!
Baardzo skuteczny mechanizm! Dlaczego? Bo ludzie opowiadają znajomym o tym, co ich zaskoczyło!
Jeśli spodziewałeś się ceny 99,95 i taką miałeś. to OK. Ale jeśli spodziewałeś się 149,95 i dostałeś 99,95 za ten sam produkt, to będziesz wszystkim opowiadać że tam jest tanio i że jesteś 50zł do przodu.
Polecam też dawanie extra czegoś zaskakującego i co można pokazywać innym. Od Grzesiaka dostałem bransoletkę z "Baw się". Kosztowało go to może złotówkę. A ile osób zapytało mnie skąd ją mam i im powiedziałem? Dziesiątki. To jest dopiero marketing!!
Nawiązałeś do ceny więc napiszę jeszcze odrobinę o tym jakie są zabiegi stosowane aby nas lekko nabić w butelkę...
Jak coś ma kosztować 500 złotych, a cena w markecie kończy się na 9 jak 499 to mamy wrażenie że produkt jest tańszy po pierwszą cyfrą jest 4 a nie 5 więc w głowie pojawia nam się 5...
Potem jakaś firma zrobiła badania w których okazało się że to jest skuteczne do momentu aż ludzie nie zaczęli zaokrąglać cen w swoich głowach w górę - wówczas ta strategia sprzedaży się wyłącza
Więc na co wpadła kolejna firma że ceny będą się kończyć na 7 - i to zaczęło odnosić kapitalny skutek - więc u nas również coraz częściej pojawiają się ceny na zakończone na 7 - również można to obejść stosując strategię zaokrąglania w swojej głowie...
Zresztą zróbmy eksperyment masz 2 takie same radia ale różnych marek
1. A - kosztuje 499 złoty przecena z 550
2. B - kosztuje 549 złoty przecena z 600
intuicyjnie co wybierzesz ??? Zniżkę wszędzie masz taką samą a zakładasz że bardzo chcesz kupić radio i stać Cię na oba... automatycnzie kierujesz się w stronę tej ceny na 4 :)