Pary_anime
Czesc,
drogi poczatkujacy graczu najbardziej wymagajacej i dajacej najwiecej satysfakcji nacji w navyfieldzie (ladnie napisane, nie?). Prawdopodobnie zanim skonczysz czytac wszystkie czesci tego mini poradnika rzucisz ta gre w cholere, wzglednie zrobisz sobie uk bb albo zafascynowany wilozadaniowa i skomplikowana gra z AA przerzucisz sie na ijn bb. Jest jednak malutka, naprawde malutenka szansa, ze tak jak i ja zrozumiesz i polubisz gre km bb a za rok moze bedzie druga flamingpanda.
Tyle wstepem, zakladam, ze zaczales juz gre niszczycielami km i pozbawiony zbyt wielu wyborow (te d20costam naprawde jest do dupy). Posilkujac sie tym oto swietnm poradnikiem fitowania tych malych stateczkow - http://tinyurl.com/c6egwn - doczolgales sie do najlepszego i najciekawszego dd w grze - z99.
Zaloga ktora powinienes miec i rozwijac od poczatku: 2 glowni gucie, 2 aa gucie, 4 engi, 4 repy, scout. Niestety, to duzo i trzeba ich w kolko zmieniac miejscami, najlepiej robiac dwie linie, ale to juz pewnie wiesz. Przyjdzyjmy sie wiec temu DD:
Problemu nie ma, nie fitujemy na niego zadnych torped o ile nie robimy przy okazji lini ss, strata czasu, strata ekspa, strata cennego miejsca. Silnik oraz odpowiedni fcs (mozna aiming, ale generalnie nie polecam) pokazany na screenie. Montujemy dzialka z 25lvl'u 5'9 w wersji D (wzglednie L), diocelowo wkladamy drugi set 5.9 pojkazany na screenie. Mamy potezna sile razenia, jestesmy super szybcy i mozemy zabic o wiele wiekszy okret niz nam sie wydaje. Armor? Standardowo 0.2 belta i tyle buldga by nas nie zwolnilo ani o jeden knt.
Jak grac? Nie robic nic na sile! Pamietamy, ze dalej jestesmy DD, czekamy dobrej okazji by podjechac rozstrzelac i wrocic. Wykorzystujcie swoja predkosc i sile ognia.
Wersja dla graczy z torpedomanem:
jesli uwazacie juz, ze blitz to nudy i strzelanie do innych dd i cli jest dla was za slabe, wzglednie posiadacie torpedomana lub dwoch a takze sonarmena... to odpowiedni moment by zaczac polowac na subki. W tym wyp[adku warto zostawic sobie dzialka, na srodkowe torpedosloty zakladamy miny glebinowe, na support slot zakladamy sonarmena i zaczynamy pilnowac naszych bb. Jesli mamy juz 30lvl aa gunnerow, bo to ich szkolimy w pierwszej kolejnosci mozna pojsc jeszcze o ktok dalej - zakladamy dzialka sk32 z lvl 30 z amunicja AA i wspieramy nasze BB zabijajac, no a przynajmniej starajac sie, zabic scouty i inne samolociki. Ale o tym wiecej przy okazji Emdena, ktory czeka nas juz na 28lvl bo i 30lvlu AA guci.
idealne
z w³asnego do¶wiadczenia i kilkukrotnego szkolenia za³ogi, polecam wariant AA na slotach g³ównych, a na dodatkowych wyrzutnie bomb g³êbinowych. Dziêki czemu jeste¶my szybkim i mocnym supportem dla naszych bbków - du¿a szybko¶æ, aa, widoczno¶æ okrêtów podwodnych bez sonara. Kolejn± odmian± jest zastosowanie 1 wyrzutni bomb i 1 wyrzutni torpedowej (dziêki mo¿liwo¶ci wyboru z czego strzelamy to mo¿emy na SS zanurzony lub wynurzony, a nawet na lekkie jednostki wroga - nie jeste¶my ju¿ tacy bezbronni). Moim ostatnim wariantem jest konfiguracja: main - AA dodatkowe - dzia³ka jakiego¶ niedu¿ego kalibru, podwójne i koniecznie typu D daje to nam niesamowit± ochronê w przypadku konfrontacji z FF/DD a nawet mo¿na pobawiæ siê z SS.
jaka miec zaloge (jesli kogos nie stac prosze o pisanie na forum o punkty , tego kazdy ma na miliony wiec pozycza z checia ) a lepiej losowac godzine i pozniej sie cieszyc z zalogi niz przez lata na nia bluzgac
podstawowa zaloga jak trzeba posiadac by pozniej cos osiagnac:
linia bb:
1 bo (15 pot) 2 guner ( 12acc/12rel ) 2 aa ( 12rel/12aa ) 4engi ( 11rep/11/res/12eng ) 4 repkow ( 12rep/11res/11engi ) 1 scaut ( 12air/11fight/11-10 bomb) , ......mamy wiec 14 sailorow gotowych na h44 , co jakis czas sa eventy wiec mozna zamieniac expertow na veteranow , bez eventow sa za duze straty i sailor traci na wartosci ,.... jesli ktos sie skusi moze jeszcze sobie seamana dodac (15 pot) przydaje sie choc do konca nie wiadomo czy dziala normalnie czy na zasadzie talizmanu
jak tylko autor poprawi swoja prace oto co uzna za stosowne wyczyszcze te komentarze