Pary_anime
Kolejna cudowna sprawa, która jest do wykorzystania na nasz± korzy¶æ.
Jak to dzia³a i do czego mo¿e siê przydaæ.
Otó¿ paradoksalnie okazuje siê, ¿e je¶li jakiego¶ towaru w jakim¶ kolorze jest mniej, czego¶ brakuje – to nasza chêæ posiadania tego produktu gwa³townie u nas wzrasta, nieraz tak bardzo ¿e potrzebujemy koniecznie posiadaæ jaki¶ produkt czy us³ugê.
Dajmy na to przyk³ad samochodu zak³adamy ¿e mamy co¶ ekskluzywnego MALUCHA w limitowanej edycji gdzie dostêpne jest tylko 300 sztuk. Wówczas mówimy do klienta: „ Tego cudownego samochodu wyprodukowano jedynie 300 sztuk, na dzieñ dzisiejszy zamówiono ju¿ 72 sztuki, a mamy je w ofercie od zesz³ego pi±tku – tak¿e jest to doskona³a okaza³a aby móg³ pan zapisaæ siê ju¿ dzisiaj na ten doskona³y samochód. Wie pan móg³by sobie pan nie wybaczyæ gdyby przegapi³ pan tak± okazjê”.
Dzia³a cudownie to prawdziwy detonator .
Co ciekawe niedostatek nie tylko musi dotyczyæ towarów i us³ug ale równie¿ czasu, Ciebie, tego co oferujesz, jakiego¶ twojego serwisowania i tak dalej – wachlarz mo¿liwo¶ci jak zawsze jest du¿y i jak zawsze to zale¿y od Ciebie co z tym zrobisz.
Korzystaj i baw siê m±drze.
Bo to kolejna cudowna technika i bron obosieczna.
Efekt znany od wieków. Dlaczego z³oto jest takie drogie? Albo ropa, albo brylanty? Bo jest ich ma³o. Fakt, brylanty s± ³adne, ale cyrkonie te¿ s± ³adne. Czy gdyby na ¶wiecie by³ tylko 1kg cyrkonii a brylanty pada³yby deszczem razem z ¿abami w pi¿amach to co by³oby cenniejsze? Oczywi¶cie cyrkonie.
Mam naturalny pêd, aby zdobyæ co unikalne. Chcê zwróciæ uwagê na
Oj tak, jest w naszych g³owach guziczek z napisem Poczucie Straty. Mo¿na go wciskaæ niezale¿nie od tego, czy mi szczerze zale¿y na produkcie czy nie - bo jak siê wci¶nie, to ju¿ zacznie zale¿eæ
Dlatego te¿ ka¿dy dobry marketer interetowy sprzedaje ebooki w limitowanej ilo¶ci, dorzucaj±c do niego bonusy, które nigdy nie bêd± ju¿ w sprzeda¿y. Jasne ¿e ebooków jest nieograniczona ilo¶æ bo s± elektroniczne Ale i tak sprzedaj± po kilkaset sztuk.
Potem zarobi± na tym ebooku jeszcze raz, dodaj±c go jako bonus do innego produktu limitowanej serii. A ten ebook bonus jest unikalny, bo ju¿ go nie mo¿na kupiæ
Ach te guziczki!
Inna podobna strategia, która daje ¶wietne rezultaty. Zaobserwowana na Ekademii.
Ograniczony czas. Na zakup wiêkszo¶ci produktów masz nie tylko ograniczon± liczbê sztuk, ale te¿ czas. Np. sprzedajemy do 3 stycznia i mamy tylko 100 sztuk. Dwie metody si³a ogromna.
Wa¿ne, aby ta informacja by³a bardzo widoczna, oni tam dorzucaj± wielki zegar odliczaj±c w dó³.