Pary_anime
witam forumowiczów i posiadaczy Nokii 6303 classic. Swoj± posiadałem trochę ponad miesi±c, miałem j± zarejestrowan± na witrynie Nokii, dostawałem od nich maile i sms-y z różnymi powiadomieniami. Parę dni temu dostałem wiadomo¶ć o aktualizacji softu do mojego telefonu. Najpierw na maila póżniej smsem. Podł±czyłem telefon do laptopa, przez ten krótki kabel usb i rozpocz±łem proces aktualizacji. Najpierw zakutualizowało mi się NSU , a póżniej rozpocz±ł się proces pobierania nowego oprogramowania już pod telefon. Wszystko się pobrało, nowa wersja softu zajmowała 48,5 mb i był to najnowszy soft V9.10 Wszystko szło ok ale w trakcie wgrywania do telefonu co¶ mi nagle jakby staneło, wgrywanie softu zatrzymało się tak mniej więcej na 1/3 i dalej nic nie szło. Program kazał czekać ale nic z tego czekania nie wynikało, w końcu po jakich¶ 20-minutach pojawił się napis po angielsku żę wyst±pił bł±d w witrynie NSU czy co¶, ( techniczny angielski nie załapałem do końca o co biega) i żeby ponowić proces od pocz±tku. Wszystko o.k tylko telefonu nie udało mi się już uruchomić, przy starcie pojawiał się jedynie napis Nokia po czym telefon przechodził w takie jakby przygaszone czarne tło ekranu i przechodził w u¶pienie. Teraz jest niewykrywalny dla laptopa przez usb i nici z wgrywania. Mieszkam w niedużym mie¶cie, w sklepie w którym go kupiłem ( sklep sieciowy RTV Euro AGD ) powiedzieli mi że odnoszenie go do nich do serivisu nie ma sensu bo procedura potrwa przynajmniej miesi±c. kazali mi zawie¶ć go bezpo¶rednio do najbliższego servisu Nokii. Nie wiem czy by mi się to opłacało bo bilet na poci±g tam i z powrotem żeby go zawie¶ć do wojewódzkiego miasta a póżniej przywie¶c z powrotem ( też nie wiadomo jak długo trzeba czekać na naprawę usterki) wyniósł by mnie tyle samo co wgranie nowego softu w jednym z miejscowych punktów ze sprzedaż± i napraw± telefonów. Ale .. serwisanci też nie potrafi± podł±czyć nijak telefonu i od kilku dni na różne sposoby nie mog± uzyskać z nim podł±czenia. Jeżeli jutro okaże się że nie udało im się z tym nic zrobić to będę zmuszony zawie¶ć telefon do bezpo¶rednio do serwisu Nokii i niewiadomo jak długo czekać. Rada dla posiadaczy modelu: Uważajcie przy aktualizacji softu z V8.90 do V9.10 a zwłaszcza przy akualizacji samej witryny NSU . Co¶ mi się wydaje że Nokia wypusciła wadliw± witrynę do aktuzalizacji oprogramowania albo co¶ jest nie tak z tym softem. Jeżeli komu¶ przytrafiła się podobna historia albo mógłby co¶ w tej sprawie doradzić proszę o kontakt. Dodam tylko że wiele razy aktualizowałem oprogramowanie w Nokiach, Sony Ericssonach, Samsungach i jeszcze nic takiego nigdy mi się nie przydarzyło.
Witam
Miałem też problem z t± aktualizacj±.
Fon zawiesił się z napisem "test mode" , a na kompie wyskoczył jaki¶ bł±d.
pomogło wyjęcie baterii na kilka minut, aby pamięć całkowicie wygasła. po restarcie sam zrobił jeszcze raz reset i było wszystko OK. następnego dnia powtórzyłem instalację tym razem bez problemu.
pozdrawiam
ja przeprowadzilem aktualizacje na systemie windows 7, ktory jeszcze nie jest obslugiwany przez nsu ale wszystko sie udalo i zaktualizował sie bardzo dobrze bez zadnych problemow
ja przeprowadzilem aktualizacje na systemie windows 7, ktory jeszcze nie jest obslugiwany przez nsu ale wszystko sie udalo i zaktualizował sie bardzo dobrze bez zadnych problemow
ja własnie robiłem aktualizacje na windows 7 i serwis mnie czekał.. naszczę¶cie naprawlili. juz się boję aktuazlizacji -.-
Napiszcie mi co da?a Wam ta aktualizacja I po co tak na prawd? ja robi?