Pary_anime
O jako¶ci ¶wiadczonych usług przez firmę EDPSUJ można było dowiedzieć się z plakatów reklamowych które miały rozpalić kupuj±cych na słynnym już pikniku tej firmy. Lecz jednak cała ich fachowo¶ć kończy się na plakatach. Wystarczyło popatrzyć trochę wyżej na oddane bloki i wej¶ć na klatkę schodow±. Rdzewiej±ce balkony w każdym oddanym zadaniu (ostatni blok oddany chyba rok temu), popękane ¶ciany na klatkach schodowych, koleiny w kostce.
I kto ma komu pomóc, chyba FACHOWCY EDBUD-owi !
Usterki zdarzaj± sie wszystkim deweloperom.
Najważniejsze jest w tym momencie podej¶cie firmy do osób, które u nich kupiły mieszkanie.
Ja na usunięcie usterek zgłoszonych do protokołu po 1-szym roku rękojmi czekam już 9 miesięcy.
W¶ród tych usterek s± błahe np. regulacja okien, naprawa domofonu jak i dużo poważniejsze. Niestety do dnia dzisiejszego nic nie zostalo poprawione.
Wła¶nie takie jest podej¶cie EDBUDu do klientów.
Licz± sie oni wtedy, kiedy nie wpłacili całej kasy za mieszkanie.
A potem to......jak wyżej opisałam.
Edbud to jednak kanciarska firma, mnie też zwalili sporo rzeczy i jeszcze maj± pretensje że za tym chodzę.
Moim zdaniem najgorsze jest to że oddanymi budynkami administruje firma córka EDBUDU. Która również uważa że w budynkach jest wszystko OK (jest to w jej interesie).
Administrator powinien scalać wspólnotę i reprezentować jej interesy a nie EDBUD-u.