Pary_anime
Szokuj±ce, ale jednak bardzo skuteczne czemu ? Bo uspokaja dodaje warto¶ci i buduje co¶ jeszcze…
Buduje co¶ takiego co nazywa się zaufaniem oraz faktem że klient nie musi skupiać swojej uwagi na tym co jest do kitu w Twoim produkcie on po prostu widzi że Ty zaczynasz robić to za niego, co go uspokaja i dodaje Tobie warto¶ci.
Gdzie to wykorzystać:
- w sprzedaży – pokazanie wad, powoduje to że od razu masz więcej wiarygodno¶ci w oczach klienta, z automatu odpala się co¶ takiego „okej ale on mnie w bambuko nie zrobi”
- w uwodzeniu – zrób ze swojej wady zaletę – nie mówisz RRRrrrr to ¶wietnie, jak podejdziesz to wykorzystaj to i powiedz że tak Cię się dziewczyna podoba że aż zaniemówiłe¶ :)
- w każdym aspekcie życia – po prostu mów prawdę będzie Ci pro¶ciej.
Fajna technika z której korzystaj± niektóre firmy podczas swoich prezentacji, a mianowicie pokazuj± zalety, a potem przewracaj± ulotkę na drug± stronę i pokazuj± wady, aby wrócić jeszcze raz do zalet. Stosowana jest metoda tak zwanej kanapki, oraz je¶li poł±czysz to z kotwiczeniem przestrzennym odniesiesz ogromy sukces.
Tylko korzystaj z głow±!!!
Ach, w dzisiejszym ¶wiecie i tak każdy doszukuje się wad. Gdy już je pokażesz dobrowolnie, to czuj± ulgę że nie musz± już szukać.
Tym bardziej, że je¶li to Ty prezentujesz wady, to możesz im narzucić tak± ramę jak tylko chcesz. Czyli to, o czym wspomniał Radek:
Tak mi się podobasz, że aż nie mogę się wysłowić.
Cena tej kserokopiarki w pełni odwzorowuje jej niezawodn± jako¶ć.
Toksyczna ple¶ń na ¶cianach pomieszczenia jest niebezpieczna dla tych, którzy chc± się wspinać na sufit.
W tym temacie jest super opisane załatwianie wszystkich ale :
http://nlp-international....topic.php?t=934
Prezentuj±c wady z góry masz spor± przewagę - usypiasz czujnego krytyka wewnętrznego i narzucasz ramę.
Rafał