X
ďťż

Dowód wizualny - wzmacnianie spójności

Pary_anime

Mówi się że muszę zobaczyć aby uwierzyć i tak w wielu przypadkach jest...

Zatem w tym temacie trochę o zmysłach i ich wykorzystaniu w prezentacjach.

WZROK muszę coś zobaczyć aby uwierzyć - więc bądź na to przygotowany miej pod ręką wykresy, tabele, zestawienia, arkusze, porównania i zestawienia - zrób dobrą prezentacje w power poincie niech działa na naszego rozmówce i niech Ci pomaga - mówisz o zestawieniach i jakości firmy pokaż certyfikaty pokaż to co firma zdobyła to co osiągnęła - niech to będzie fakt i zawsze pokaż źródła.

Jak miałem epizod z OFE to pracowałem tak że miałem ranking z gazet 2 niezależnych innych i pokazywałem jak to jest mieć najlepsze OFE - klient sam decydował że to dla niego dobre :)

SŁUCH - możesz tutaj puścić fragmenty nagrania, prezentację audio, jakieś nagranie z wywiadu z prezesem i tak dalej to fajne i też poprawia wiarygodność i wzmacnia przekaz - a oto chodzi przecież.

KINESTETYKA - tutaj jest najtrudniej się odwołać - ale można oczywiście stosować emocje - przez obrazy - wywoływać konkretne uczucia które przenoszone są przez odpowiednią muzykę w tle, przez to co widzisz...

Więc generalnie łączysz zmysły i działasz wielokierunkowo to zapewnia sukces Twojej prezentacji i podnosi Twoja wiarygodność.

Polecam mieć fajną i dobrą prezentację zrobioną sensorycznie - wówczas sukces w rozmowach handlowych gwarantowany.

Dodam że warto mieć na tyle uniwersalną prezentację aby móc nadrabiać słowem mówionym- tak aby prezentacja wzmagała przekaz, a ty odwoływał się do tego w jaki sposób wiesz i co wiesz na temat klienta :)

Stosuj :) to fajne !


Jeśli chodzi o perswazję to niezwykle skuteczne są indykatory zapachowe - bo nie przechodzą przez tyle filtrów jak pozostałe bodźce zmysłowe i ich interpretacja jest bardziej (w większej ilości przypadków) jednolita. Trudne do zrobienia, ale stosowane na świecie, dziedzina warta uwagi.

Jeśli chodzi o perswazję to niezwykle skuteczne są indykatory zapachowe - bo nie przechodzą przez tyle filtrów jak pozostałe bodźce zmysłowe i ich interpretacja jest bardziej (w większej ilości przypadków) jednolita. Trudne do zrobienia, ale stosowane na świecie, dziedzina warta uwagi.

W perswazji 1 na 1 praktycznie nie możliwe chyba że sprzedajesz domy - to wówczas zapach kawy podnosi Twoja skuteczność, bowiem pozwala Ci się poczuć niezwykle wyjątkowo i od razu przywołuje doświadczenia z poranka kiedy wstajesz i generalnie sięgasz po kawę. To jest cudowne i bardzo skuteczne.

Stosowane też w hipermarketach - bardzo bardzo często !

Warto o tym wiedzieć ;)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wyciskamy.pev.pl
  • img
    \

    Drogi uzytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczac Ci coraz lepsze uslugi. By moc to robic prosimy, abys wyrazil zgode na dopasowanie tresci marketingowych do Twoich zachowan w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam czesciowo finansowac rozwoj swiadczonych uslug.

    Pamietaj, ze dbamy o Twoja prywatnosc. Nie zwiekszamy zakresu naszych uprawnien bez Twojej zgody. Zadbamy rowniez o bezpieczenstwo Twoich danych. Wyrazona zgode mozesz cofnac w kazdej chwili.

     Tak, zgadzam sie na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu dopasowania tresci do moich potrzeb. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

     Tak, zgadzam sie na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu personalizowania wyswietlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych tresci marketingowych. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

    Wyrazenie powyzszych zgod jest dobrowolne i mozesz je w dowolnym momencie wycofac poprzez opcje: "Twoje zgody", dostepnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usuniecie "cookies" w swojej przegladarce dla powyzej strony, z tym, ze wycofanie zgody nie bedzie mialo wplywu na zgodnosc z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.