Dowód wizualny - wzmacnianie spójno¶ci

Pary_anime

Mówi się że muszę zobaczyć aby uwierzyć i tak w wielu przypadkach jest...

Zatem w tym temacie trochę o zmysłach i ich wykorzystaniu w prezentacjach.

WZROK muszę co¶ zobaczyć aby uwierzyć - więc b±dĽ na to przygotowany miej pod ręk± wykresy, tabele, zestawienia, arkusze, porównania i zestawienia - zrób dobr± prezentacje w power poincie niech działa na naszego rozmówce i niech Ci pomaga - mówisz o zestawieniach i jako¶ci firmy pokaż certyfikaty pokaż to co firma zdobyła to co osi±gnęła - niech to będzie fakt i zawsze pokaż Ľródła.

Jak miałem epizod z OFE to pracowałem tak że miałem ranking z gazet 2 niezależnych innych i pokazywałem jak to jest mieć najlepsze OFE - klient sam decydował że to dla niego dobre :)

SŁUCH - możesz tutaj pu¶cić fragmenty nagrania, prezentację audio, jakie¶ nagranie z wywiadu z prezesem i tak dalej to fajne i też poprawia wiarygodno¶ć i wzmacnia przekaz - a oto chodzi przecież.

KINESTETYKA - tutaj jest najtrudniej się odwołać - ale można oczywi¶cie stosować emocje - przez obrazy - wywoływać konkretne uczucia które przenoszone s± przez odpowiedni± muzykę w tle, przez to co widzisz...

Więc generalnie ł±czysz zmysły i działasz wielokierunkowo to zapewnia sukces Twojej prezentacji i podnosi Twoja wiarygodno¶ć.

Polecam mieć fajn± i dobr± prezentację zrobion± sensorycznie - wówczas sukces w rozmowach handlowych gwarantowany.

Dodam że warto mieć na tyle uniwersaln± prezentację aby móc nadrabiać słowem mówionym- tak aby prezentacja wzmagała przekaz, a ty odwoływał się do tego w jaki sposób wiesz i co wiesz na temat klienta :)

Stosuj :) to fajne !


Je¶li chodzi o perswazję to niezwykle skuteczne s± indykatory zapachowe - bo nie przechodz± przez tyle filtrów jak pozostałe bodĽce zmysłowe i ich interpretacja jest bardziej (w większej ilo¶ci przypadków) jednolita. Trudne do zrobienia, ale stosowane na ¶wiecie, dziedzina warta uwagi.

Je¶li chodzi o perswazję to niezwykle skuteczne s± indykatory zapachowe - bo nie przechodz± przez tyle filtrów jak pozostałe bodĽce zmysłowe i ich interpretacja jest bardziej (w większej ilo¶ci przypadków) jednolita. Trudne do zrobienia, ale stosowane na ¶wiecie, dziedzina warta uwagi.

W perswazji 1 na 1 praktycznie nie możliwe chyba że sprzedajesz domy - to wówczas zapach kawy podnosi Twoja skuteczno¶ć, bowiem pozwala Ci się poczuć niezwykle wyj±tkowo i od razu przywołuje do¶wiadczenia z poranka kiedy wstajesz i generalnie sięgasz po kawę. To jest cudowne i bardzo skuteczne.

Stosowane też w hipermarketach - bardzo bardzo często !

Warto o tym wiedzieć ;)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wyciskamy.pev.pl
  • img
    \