X
ďťż

: spotkanie wspolnoty Optima 2000

Pary_anime

Witam
Nie wiem czy wiecie ale bedzie sie spotkanie wspolnoty 21 bm w szkole podstawowej tej samej co ostatnio
Pozdrawiam karraso


karraso napisał(a):Witam
Nie wiem czy wiecie ale bedzie sie spotkanie wspolnoty 21 bm w szkole podstawowej tej samej co ostatnio
Pozdrawiam karraso

Witam

wydaje mi sie,ze duza czesc osob(forumowiczow) wie. Po szczegoly odsylam do watku "TEMATY NA ZEBRANIE WSPOLNOTY" .Tam znajdziesz punkty, ktore beda poruszane na spotkaniu, a takze dokladna godzine planowanego zebrania.

Pozdrawiam
Pino
Witam wszystkich i informuje z przykrościa że niestety z powodów słuzbowych bedę ja i mój małżonek poza Warszawą trzy dni i niestety nie będziemy obecni na zebraniu, a szkoda. Pozdrawiam wszystkich i życze owocnych obrad.
Czy mógłby ktoś napisać małe sprawozdanko z ostaniego zebrania.
Co postanowiono - i czy trzeba podpisywać się pod nowymi uchwałami tak jak to było ostatnio.
Niestety nie mogłem być!

Dzięki.
T.


Witam

i oto już po zebraniu. Generalnie odnoszę wrażenie, ze te dwie godziny to było zbyt mało na omówienie tylu tematów i usystematyzowanie pomysłów, zastrzeżeń itp. To chyba nauczka na przyszłość, aby zakres tematyczny ewentualnych spotkań był mniejszy lub tez samo spotkanie dłuższe.
A oto krótkie podsumowanie
1) Sprawa wyborów do Zarządu i wszelkich Komisji
Dobra wiadomość jest taka, ze Pan Dariusz Okrasa uzyskał już wymagana ilość głosów i jest członkiem Zarządu naszej Wspólnoty. Zła wiadomość jest taka, ze na dzień 21.10.2003 tylko i wyłącznie on pokonał granicę 50%+1 udziałów. Nikt inny z kandydatów do Zarządu i różnych Komisji tego progu nie przekroczył.
Apel jest wiec taki: jeżeli nie zagłosowałeś/aś to zagłosuj; jeżeli znasz kogoś, kto nie głosował to namów go do głosowania. Dodatkowo, osoby z naszej Administracji zadeklarowały się, ze będą chodzić w poniedziałek (27.10 w godz. 16-20) i czwartek (29.10?) po mieszkaniach i zbierać podpisy. Bądźmy czujni, czy wywiążą się ze swojej deklaracji.
2) Sprawa rozliczeń CO i wody
Wyjaśnienia pana z firmy MESA były bardzo niejasne i chyba niewiele zgromadzonych osób połapało się w tym wszystkim. Z ust Pani Prezes padła deklaracja, że Wspólnota wstrzymuje zapłatę firmie MESA do czasu wyjaśnienia wszystkich wątpliwości związanych z rozliczeniem. Generalnie jest to grubsza robota dla Komisji Rewizyjnej, którą miejmy nadzieję szybko uda się wyłonić. Jeżeli jednak Komisja nie powstanie, to musi się tym zająć Zarząd (tutaj ewentualny apel do pana Okrasy, aby miał rękę na pulsie ) . Dodatkowo, aby w przyszłości mieć jasne zasady rozliczeń, powinniśmy jako Wspólnota uchwalić uchwałę będącą „Regulaminem rozliczania kosztów CO i wody” i w nim ująć min. takie sprawy, jak rozliczanie kosztów z mieszkań, gdzie odczytów nie udało się dokonać. Osoba z MESY zadeklarowała się, że przyśle taki wzór regulaminu, który został uchwalony w innej Wspólnocie. Trzymamy ją za słowo, a Administracji przypominamy o tej deklaracji.
Prezes dodatkowo poinformował, że jest w posiadaniu oferty firmy konkurencyjnej dla Mesy, która dodatkowo przeprowadza legalizacje liczników. Nowy lub też jeszcze „stary” Zarząd powinien zapoznać się z tą ofertą i dokonać ewentualnej zmiany firmy rozliczeniowej.
3) Ochrona naszego osiedla
Okazało się, że mamy całkiem dobrą umowę z firmą ochroniarską (do wglądu w Administracji) i tylko jakoś firma ochroniarska nie wywiązuje się z części zapisanych tam punktów ( jak np.: wiek ochroniarzy do 45 lat ) . Na sali padła deklaracja dwóch osób, że sprawdzą sposób działania firmy ochroniarskiej pod kątem wywiązywania się z zapisów umowy. Jeżeli się nie wywiązują, to będzie to podstawa do wypowiedzenia umowy, której koszty to ok. 6 000 PLN miesięcznie. Wszelkie zastrzeżenia w sprawie działań ochrony powinniśmy zgłaszać panu Okrasie, tak by mógł sporządzić odpowiednią „listę grzechów” naszej ochrony. Można zgłaszać tego typu problemy również w Administracji.
4) Koszty (pensje itp.) Administracji i nie tylko
na zebraniu rozdano ulotkę z dokładnymi informacjami ile i za co płaci Wspólnota. Dwie osoby pracujące w Administracji zatrudnione są na podstawie umów cywilnych i z tego tytułu otrzymują wynagrodzenie 4000 PLN brutto każda. Dodatkowo na ulotce znalazły się informacje na temat innych kosztów ponoszonych przez Wspólnotę. Ulotki powinny znajdować się jeszcze w Administracji więc zainteresowani mogą je tam dostać. Jeżeli ich tam nie ma służę swoją kopią do wglądu lub do skserowania.
5) Ogródki dla mieszkańców parteru
prawnie istnieje możliwość tego typu regulacji. Wymaga to jednak podjęcia uchwały o zmianie przeznaczenia części wspólnej naszego terenu. Pożądane jest (dla całkowitej pewności) aby w uchwale było jasno powiedziane kto za to ma zapłacić oraz jak powinien ten teren wyglądać (kwestie estetyczne oraz bezpieczeństwa). Tak sporządzoną uchwałę należy poddać pod głosowanie Wspólnoty (chyba tylko w drodze indywidualnego zbierania głosów bo następne zebranie będzie pewnie w I kw. 2004 roku) . Kilka osób podczas zebrania wyrażało daleko idącą dezaprobatę wobec tego pomysłu. Osoby zainteresowane tym zagadnieniem muszą przejąć inicjatywę jeżeli chcą ciągnąć ten temat dalej.
6) Miejsca parkingowe nr 1, 2, 3.
z informacji uzyskanych podczas zebrania wynika, że wspomniane miejsca są sprzedane, a nabywcami są członkowie naszej Wspólnoty. Na dzień 21.10.2003 do kupienia pozostało jedynie ostatnie miejsce w garażu podziemnym pod blokiem 27.
7) Uchwała w sprawie zakazu zanieczyszczania zwierzęcymi odchodami trawników i placów zabaw
z ust Zarządu oraz członków Wspólnoty padł kolejny apel pod adresem właścicieli zwierząt o utrzymywanie czystości na naszym terenie ze szczególnym naciskiem na sprzątanie po zwierzętach. Zarząd nie przygotował niestety projektu uchwały w tym zakresie mimo stosownej prośby na podaniu o zwołanie zebrania.
Pan Okrasa złożył propozycję, aby tego typu regulacje umieścić w Regulaminie Porządku Domowego wraz z jasno zdefiniowanymi konsekwencjami łamania tego punktu Regulaminu. Regulamin ma definiować również inne kwestie jak np.: odpowiedzialność finansową rodziców za szkody wyrządzone przez ich dzieci.
8 Odpadające tynki i osiadanie budynku
ze względu na ożywioną rozmowę, która prowadziłem z przedstawicielem firmy MESA nie jestem w stanie streścić tego punktu. Jeżeli ktoś może tu pomóc to bardzo proszę.

Dodatkowe kwestie poruszane podczas zebrania :

- strefa ograniczonego użytkowania (rozbudowa lotniska) –z rozporządzenia wojewody wynika, że granica między strefą Z2 i Z3 przebiega od miejsca styku ul. Kolorowej z ul. Tomcia Palucha linią prostą na wschód do styku ul. Rawskiej (mała uliczka za Ryżową) z Al. Jerozolimskimi. Według tego założenia jesteśmy w strefie Z3, ale jedna z osób to zakwestionowała i podała, że jesteśmy w strefie Z2. Żadnych konkretnych kroków w tym temacie nie podjęto.
- problem w garażu podziemnym pod blokiem 27 – z informacji podanych przez kilku członków Wspólnoty wynika, że pewien osobnik dokonuje w garażu napraw instalacji gazowej swojego pojazdu. W konsekwencji w garażu daje się wyraźnie wyczuć gaz, a dodatkowo palą się kontrolki czujników gazu. Administracja zainteresowała się tym problemem i miejmy nadzieję, że skutecznie upora się z zagadnieniem.

To tyle z tego co udało mi się zapamiętać. Korekty, uzupełnienia i sprostowania mile widziane .

Pozdrawiam
Pino
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wyciskamy.pev.pl
  • img
    \

    Drogi uzytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczac Ci coraz lepsze uslugi. By moc to robic prosimy, abys wyrazil zgode na dopasowanie tresci marketingowych do Twoich zachowan w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam czesciowo finansowac rozwoj swiadczonych uslug.

    Pamietaj, ze dbamy o Twoja prywatnosc. Nie zwiekszamy zakresu naszych uprawnien bez Twojej zgody. Zadbamy rowniez o bezpieczenstwo Twoich danych. Wyrazona zgode mozesz cofnac w kazdej chwili.

     Tak, zgadzam sie na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu dopasowania tresci do moich potrzeb. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

     Tak, zgadzam sie na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu personalizowania wyswietlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych tresci marketingowych. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

    Wyrazenie powyzszych zgod jest dobrowolne i mozesz je w dowolnym momencie wycofac poprzez opcje: "Twoje zgody", dostepnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usuniecie "cookies" w swojej przegladarce dla powyzej strony, z tym, ze wycofanie zgody nie bedzie mialo wplywu na zgodnosc z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.