L1

Pary_anime

Oto chluba brytyjskiego przemys³u stoczniowego Lion I
Zaloga:


Król lew uzbrojony:



Plusy:
+Mo¿liwo¶æ gry zarówno z dwoma(AW*) jak i trzema wie¿ami
+Mocna si³a salwy, pod warunkiem dobrego celowania mo¿na sporo zamieszaæ
+Jako AW* bardzo wytrzyma³y statek bez problemu przyjmuj±cy salwê z BB4
+W konfiguracji 3 wie¿owej daje mo¿liwo¶æ nauki gry pozycyjnej
+Stosunkowo du¿a prêdko¶æ na OH (39 jako AW, przy 3 wie¿ach 44knt )

Wady:
-D³ugi czas prze³adowania dzia³
-Stosunkowo do innych BB4 najmniejszy zasiêg
-Drogi pancerz ( ok 7-8mln za 10" deck)
-Ma³o miejsca na scouty (ale to bol±czka ca³ej linii a¿ do L2)
-Umiejêtno¶æ tzw. strzelania w ciemno czêsto siê przydaje
-Czasami brakuje amunicji na GB
-Stosunkowo pó¼no osi±gany cap na OH

Konfiguracja L1 jako AW*

Cytat: Lion 1 ( jako armor whore ) - bardzo silny i wytrzymaly statek - potrafi przyjac salwe z bb4, potem jeszcze kilka TB/DB, salwe z pbb i jeszcze uciec z zielonym paskiem zycia.

Armor - pakujemy 2 dziala z przodu, 3 bindy HE light, 0 AP ( za malo, zeby sie w AP bawic, czesto brakuje zwlaszcza na GB )

konfiguracja: !! 10.0 DECK i 1.5 BELT ; 0 (ZERO) BULGE !! - to jest bardzo wazne.

Belt zmniejsza dmg torpedy ktora nas trafi ... bardzo znacznie zmniejsza, a w polaczeniu z szybka naprawa czyni nas niewrazliwymi na torpedy

Jak graæ?
Bardzo wazne jest, zeby juz 1 salwa spadala celnie (najlepiej w 100%), potem 2 wykancza przeciwnika. Ja zawsze na poczatku rushuje, kiedy przeciwnik jeszcze skauty wypuszcza to ja juz mogego mam nad nimi, i zazwyczaj niszcze najbardziej wysunietego na przod BB dwoma, trzema salwami ( niewazne czy pbb czy bb5, wszystko pada, zadko sie spodziewaja tak szybkiego ataku ). Chociaz ostatnio juz jak mnie widza to zaczynaja uciekac ... zlwaszcza Wymiatacz ... nie wiem czemu

Ustawienie sie podczas walki to klucz do sukcesu. Ustawiamy sie dziobem do przeciwnika, to jeszcze bardziej zmniejsza ilosc dmg, ktore dostajemy no i widzimy piekna burte przeciwnika ^^. Osobiscie polecam plywanie po mapie i zatrzymanie sie w miejscu dogodnym dziobem do przeciwnika; jak juz braknie celow do niszczenia, odpalamy motor i szukamy dalej wrogow ... jak walczymy z 1-2 pbb nie trzeba sie zatrzymywac dziobem, mozna walczyc burta poniewaz pbb i tak nic man nie robia ..

Zeby byc dobrzym graczem trzeba patrzec na mapke przez 50% czasu gry, a jak zniknie wizja to pamietac w jakim kierunku przeciwnik plyna ...

"Zatapianie BB5" - zeby zatopic bb5 (nie staki AW ) na Lionie 1 i Lionie 2 trzeba sie ustawic do niego dziobem i zatrzymac sie w miejscu ... w pewnym momencie wystartowac na max speed ( najlepiej jak jestesmy niezescoutowani ), zasadzic mu 2-3 salwy caly czs plynac na OH - czyt. zatopic - i uciec ^^ Lion 1 tez zatapia nieopancerzone bb5 2-3 salwami

Soft Defence w grze Lionami ... powiem tak, ja rushuje 2 pbb na raz majac 1/4 SD i zatapiam je samemu przezywajac. Atakujac bb4 polowa SD wystarczy do przezycia, atakujac bb5 wolalbym miec cale SD - zwlaszcza na montany, ktore sa bardzo nieprzyjemnymi okretami.

Wa¿ne! - Graj±c przeciwko AW, gdy zejdziemy poni¿ej k±ta 20stopni obowi±zkowo nale¿y u¿ywaæ amunicji HE!

*AW - Armor Whore ( Okrêt ciê¿ko opancerzony, przez co kosztem ilo¶ci wie¿ posiada du¿± odporno¶æ na pociski typu HE ).

Taktyka gry L1 jako AW wg. gotmilk?


Ma³a uwaga do Belta: belt dzia³a od 0.2, wiêc czy mamy 0.2 czy 1.5, czy 4.0 dzia³a tak samo, tzn. dmg zadany przez torpedy jest taki sam.
jestem troche pijany, ale mialbym kilka wskazowek dla L1 AW

pierwsze:
2 bindy HE, 1 AP
dlaczego? wystarczy 1 L1 AW ( nie mowiac juz o L2 AW) w przeciwnej druzynie i nie zrobisz mu kopletnie nic

drugie:
wystarczy 9.0 cali decka by na kacie 35 odbijac HE z kazdego okretu
Wiec zamiast ladowac 10 lepiej podsycic sobie bulge

trzecie:
wystarczy 1 inteligentny przeciwnik na bb5(badz iowa- bb4) by zatrzymac rush L1, jezeli widzicie ze strzela do was z AP uciekajac za razem, to najlepsza obrona jest zatrzymac sie w miejscu ( a nawet wlaczyc wsteczny) dziobem do przeciwnika ( wtedy posiadacie najmniejszy hitbox), gdy sprobujecie uciekac w strone waszej druzyny wpadnie wam cala salwa z AP w burte i jedyne o czym mozecie marzyc to ciemnosc nad wami ( a to w wiekszosci przypadkow wam tez nie pomoze )

Ogolnie gry na L1 nie nauczcie sie poprzez wskazowki, jedynym wyjsciem jest doswiadczenie, z reszta jak na kazdym BB, trzeba poznac okret by znac jego slabe i mocne strony, wskazowki moga wam tylko pomoc w przetrwaniu ;]

Pozdrawiam uksz
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wyciskamy.pev.pl
  • img
    \