Wyszukano 5001 haseł
Fajne stonki do nauki jêzykówFajne stonki do nauki jêzyków
www.slowka.pl – jest tutaj du¿o gier, testów, wypracowañ , zwrotów, fajnie wyja¶niona gramatyka, filmy, mp3, forum jêzykowe, æwiczenia oraz bardzo przydatna rzecz – jak siê zapiszesz do nich na newslettera...
Czytanie ksiazek
Wiele ludzi zastawnaiwia siê jak czytaæ ksiazki by wiecej z nich zrozumieæ i przyswoiæ ca³± wiedze tak aby by³a prosta, jasna i klarowana.
Genialnym sposobem jest to ¿e mo¿esz czytaæ ksi±zke tak jagby g³osem autora
tzn. tak jagby on siedzia³ ko³o cIebie i...
Uczenie siê jêzyków
Uczenie siê jêzyków
Obecny system edukacji serwuje nam system uczenia siê jêzyków, który nie do koñca jest praktyczny. Zaczynamy siê uczyæ takich sów jak: ananas, ul, nakrêtka, pszczo³a itp.
Ile razy w roku u¿y³e¶ s³owa...
System negocjacyjny CAMPA
SYSTEM NEGOCJACYJNY JIMA CAMPA
Potrzeba Twoim wrogiem
Podczas negocjacji jednym z najgro¼niejszych wrogów negocjatora jest odczuwanie potrzeby negocjowanej rzeczy (produktu czy us³ugi). Je¶li np. negocjujesz w jednym z biur...
Dowód wizualny - wzmacnianie spójno¶ci
Mówi siê ¿e muszê zobaczyæ aby uwierzyæ i tak w wielu przypadkach jest...
Zatem w tym temacie trochê o zmys³ach i ich wykorzystaniu w prezentacjach.
WZROK muszê co¶ zobaczyæ aby uwierzyæ - wiêc b±d¼ na to przygotowany miej pod rêk±...
Historie - potê¿na broñ
Kolejne cudowne narzêdzie wywierania wp³ywu w dodatku robi siê to w taki sposób, ¿e nasz rozmówca nie ma pojêcia o tym co siê dzieje.
Rzecz jest banalnie prosta. Po prostu opowiadasz historie – najlepiej ze swojego ¿ycia wówczas nigdy ich nie...
Jêzykowa perswazja - 'jeszcze'
Jeszcze
Jeszcze zak³ada,¿e ju¿ 'co¶' jest 'jakie¶' (gdy mówimy o po³±czeniu jeszcze z jakim¶ przymiotnikiem).
Przyk³ad:
To rozwi±zanie jest jeszcze lepsze.
Zak³ada, ¿e poprzednie te¿ by³o...
Jêzykowa perswazja - wyostrzanie przekazu
WYOSTRZANIE PRZEKAZU
Wa¿ne - czyli co powiedzieæ by naprawdê by³o wa¿ne. By dobitnie pokazaæ wa¿no¶c wypowiadanych s³ów.
U¿ywaj s³ów okre¶laj±cych wa¿no¶æ:
- fundamentalny, centralny, nadrzêdny, zasadniczy
-...
Wady - poka¿ je!!!
Szokuj±ce, ale jednak bardzo skuteczne czemu ? Bo uspokaja dodaje warto¶ci i buduje co¶ jeszcze…
Buduje co¶ takiego co nazywa siê zaufaniem oraz faktem ¿e klient nie musi skupiaæ swojej uwagi na tym co jest do kitu w Twoim produkcie on po prostu widzi...
Dotyk jest potê¿ny
To jedna z rzeczy jakie wyci±gn±³em z warsztatu Original Play. Dotyk w ludzkich interakcjach buduje zaufanie i rapport bardzo szybko i g³êboko.
Oczywi¶cie, nikt nie karze Ci ob¶ciskiwaæ siê z partnerem biznesowym . Niech to bêdzie przypadkowy dotyk w...
Dawaj zawsze wiêcej ni¿ obiecywa³e¶
Cudowna zasada, ¶wiadcz±ca o profesjonalizmie i zaanga¿owaniu, podkre¶laj±ca to ¿e klient jest najwa¿niejszy i buduj±ca wiarygodno¶æ, zachêcaj±ca sama w sobie do tego aby powracaæ do danego sprzedaj±cego – po prostu bardzo przyjemna...
Przygotowanie wcze¶niejszych ale
Widzisz, s³yszysz albo czujesz ¿e czasami dziejê siê tak, ¿e nasz klient ma obiekcje, ma w±tpliwo¶ci albo po prostu mówi nam TAK, ALE...
Co jest ciekawe warto sobie przygotowaæ listê potencjalnych ale naszego klienta i po prostu mieæ przygotowan±...
Zbuduj ciekawo¶æ i prawdziwe zainteresowanie u rozmówcy
To s± 2 najpotê¿niejsze stany nie tylko w sprzeda¿y ale tak¿e i w ¿yciu. Je¶li jeste¶ ciekawy wys³uchasz tego co ma Ci do zaproponowania doradca, bêdziesz w skupieniu s³ucha³ jego s³ów, bêdziesz siê dopytywa³, bêdzie Ciê to interesowa³o a przy okazji bêdziesz te¿ zadawa³...
Jak za pomoc± s³ów zmieniaæ submodalno¶ci u odbiorcy...
Poni¿ej podam submodalno¶ci wraz z lingwistycznymi wzoracami ich zmiany, w postaci komend które mo¿na niezauwa¿alnie wple¶æ w tre¶æ rozmowy tak ¿eby rozmówca nie zdawa³ sobie sprawy z tego co robisz. Po wyæwiczeniu bêdziesz mia³ w rêku potê¿ne narzêdie wiêc PAMIÊTAJ O...
Kotwiczenie przestrzenne
Tak siê zastanawia³em w jaki sposób podej¶æ do tematu, wiêc postanowi³em trochê napisaæ na temat tego w jaki sposób podej¶æ do problemu i jak siê do niego ustosunkowaæ, tak aby da³o siê go wykorzystaæ do swoich celów.
Kotwice przestrzenne - to rodzaj...
Poczucie niedostatku i straty.
Kolejna cudowna sprawa, która jest do wykorzystania na nasz± korzy¶æ.
Jak to dzia³a i do czego mo¿e siê przydaæ.
Otó¿ paradoksalnie okazuje siê, ¿e je¶li jakiego¶ towaru w jakim¶ kolorze jest mniej, czego¶ brakuje – to nasza chêæ...
Precyzja lingwistyczna
Temat rzeka i praktycznie mo¿na o nim pisaæ, jednak moim celem jest zwrócenie waszej uwagi na pewien problem który siê pojawia…
Formu³owanie pytañ – za³o¿y³em wcze¶niej temat o tym jakie mamy rodzaj pytañ i poda³em po jednym przyk³adnie...
Pierwsze wra¿enie
Istotn± rzecz± jest to aby umieæ zbudowaæ autorytet u kogo¶ kogo widzimy po raz pierwszy w taki sposób aby osoba z któr± przyjdzie nam rozmawiaæ od razu nas polubi³a, aby¶my potrafili wyrobiæ w niej swoistego rodzaju autorytet. To bardzo istotne – bowiem jest takie...
Komplementy
Wow cudowna rzecz – ka¿dy uwielbia je otrzymywaæ i ka¿dy kocha gdy je otrzymuje.
Jest jednak kilka zasad o których musisz pamiêtaæ gdy dajesz komu¶ komplement:
1. B±d¼ szczery
2. Pochwal co¶ co Ci siê podoba
3. Rób to z...
Pytaj które a nie czy w ogóle
Kolejna rzecz któr± postanowi³em siê z wami podzieliæ – taktyka ukrytej perswazji oparta o pozorny wybór i o Presupozycje.
Sprawa jest prosta:
Daj±c klientowi mo¿liwo¶æ wyboru A czy B, klient wybierze zawsze lub prawie zawsze tañsze,...
Budowanie wiarygodno¶ci
Jak zbudowaæ sobie autorytet:
- edukacja - miej skoñczone jakie¶ kursy, b±d¼ kompetentny w tym co robisz, nie koniecznie chodzi tutaj o studia wy¿sze ale o kompetencje w temacie, o znajomo¶æ praw i mechanizmów tego w czym siê obracasz
- pozycja - pozycja...
Nastawienie
Odpowiednie nastawienie to:
a) Wiara we w³asne mo¿liwo¶ci
b) Wiara w to co oferujesz, ¿e to co masz jest najlepsze.
c) Jeste¶ najlepszym co mog³o siê przydarzyæ klientowi.
Pochodzisz z twierdzeniem (w zasadzie z pewnikiem -...